keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Wicca opettelee agilitya

Wiccan kanssa ollaan käyty nyt muutaman kerran "oikeissa" agilitytreeneissä, eli meidän seuran ohjatuissa treeneissä. Lisäksi käydään aina välillä itseksemme treenailemassa, yleensä mukana on onneksi joku treenikaveri joka voi auttaa palkkauksessa. Koitan palkata itse Wiccaa niin vähän kuin mahdollista, sillä haluan suunnata sen keskittymisen mun sijaan esteisiin.

Mä olen kyllä ihan toivottoman huono päättämään yhtään mitään. En tiedä mitkä kepit tai kontaktit haluan Wiccalle opettaa, niin me vältellään niitä. Samaten me vältellään rimoja tekemällä harjoitteet minikorkeudella. Ollaan me sentään sen verran saatu aikaiseksi, että hyppytekniikkaa tehdään joka kerta edes vähän. Maanantaina käytiin Tiian kanssa kentällä ja harjoiteltiin ekaa kertaa hyppytekniikan avulla käännöksiä. Ehkä tää tästä pikku hiljaa...

Wicca on ainakin vauhdikas ja innokas treenikaveri. Keinu on kiva, ja rämähdyskin hauska. Yllättävän hyvin se jo osaa kaikenlaista ohjauksellista, mutta ollaan ohjauksen sijaan keskitytty estehakuisuuteen. Irtoamista - niin eteen kuin sivuille - on treenattu paljon, ja olen painottanut paljon koiran katseen suuntaamista kohti esteitä. Me ei lähdetä startista ennenkuin Wicca katsoo mun sijaan ekaa estettä!

Okei tää koko postaus oli semi turha, todellisuudessa halusin postata nää kuvat :D Kiitos kuvaajille Lauralle ja Tiialle!






Wicca ja pentukaveri Noppa (Let's Talk About Enjoy Lion) on kasvaneet aikuisiksi! :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti