perjantai 8. maaliskuuta 2013

Wicca on jo 4 kuukautta vanha!

Mä tiedän että mä aina itken samaa suruvirttä, mutta mä en kestä kun se kasvaa!! Voi kun tää pentuvaihe kestäis ainakin puoli vuotta enemmän. Mä niin rakastan pennun kanssa puuhaamista, ja sit ne menee ja kasvaa niin hurjaa vauhtia aikuisiksi...

Noh, ei auta itku, niin se mun pikkupallero on hävinnyt, ja tilalle tullut esiteinilapsi :) Yhtä ihana ja hieno se vieläkin on, mutta nyt jaksaa pidättää yön yli, eikä vahinkoja ole tullut sisälle ainakaan kahteen viikkoon! Hyvä Wicca! Hoidossa se ei kuitenkaan tsemppaa ihan näin hyvin, mutta eiköhän se opi ajan kanssa.

Mä olen ollut kamalan huono ottamaan kasvutilastoja, mutta tänään paino 9,5kg (viime viikolla 9,1kg)
Korkeuden lupaan mitata sunnuntaina! Paino kulkee ihan Dracun pentupainon kanssa, tismalleen sama 16vk iässä :D

Lopuksi muutama kuva eilisestä:








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti