perjantai 19. huhtikuuta 2013

Wicca 5 kk vanha

Jälleen kerran on aika vaan lentänyt, ja mun pentu jatkaa kasvamista! Se ylitti tänään mittauksessa jo maksi-luokan rajan! Mut se näyttää vielä ihan kauhean pieneltä...

Statiikat tänään olivat:

Korkeus 45cm
Paino 11,6kg

Wicca on kyllä musta vähän turhan laiha, on taas ollut vaihteeksi penturuoka lopussa ja raukka on joutunut syömään Dracun ruokaa. Tuo mun ruokkima Brit Care ei ole kyllä yhtään hyvä, tänään käyn hakemassa eläinkaupasta uutta ruokaa, saa nähdä mikä merkki tarttuu mukaan.

Muuten elämä rullaa eteenpäin, eipä Wiccalle kuulu ihmeempiä. Harmittavasti Draculla on juoksu, eikä se halua leikkiä Wiccan kanssa :/ Vieläkin se on ihan enkelilapsi, yhden kerran olen saanut sen kiinni pahanteosta, seisoi mun tietokonepöydällä ja söi onnellisena mun leipää. Sai aika tupenrapinat tästä, ja ollaan harjoiteltu että mun ruokaan ei kosketa jos haluaa säilyä yhtenä kappaleena! Vieläkin tulee kiltisti kutsuttaessa, ohittaa nätisti koirat, ihmiset yms. ja viettää häkissä yksinoloajat. Vahinkoja sisälle ei ole tullut aikoihin, ja aamulla ei edes ole kummempi kiire ulos.

Tässä olis muutama suhteellisen uusi kuva, oliskohan viime viikolta... Kuvista kiitos Tiialle jälleen kerran!





1 kommentti:

  1. Wicca näyttää kyllä kivan näköiseltä! Meillä on myös tuota ruokapuolta pohdittu ja tiiä, millä saa ton pennun hieman painoa nostettua.

    VastaaPoista